Kursuskatalog
KURSUSKATALOG
KURSER 2022 opdateret september 2022
NYT NYT 9. november 2022 fra 10.00 – 14.00
Vi gør det enkelt denne gang.
Tilmeld dig via sms på 31319523. Du skal skrive dit navn og din e-mail adresse.
En uge før indbetaler du 450,- kr. på MobilePay 31319523.
Du kommer lidt før 10.00 på adressen Charlottenlund Stationsplads 2, 2920 dvs. den gamle stationsbygning, indgangen er foran på pladsen.
Når du kommer
er kaffe klar, kursusmaterialet er printet til dig og så går vi i gang.
Program:
Velkommen og kort præsentation af deltagere og program
Forudsætninger for anbringelse -det administrative og juridiske spor. Vi er helt inde i sagsopbygning, faglig argumentation og fagligt skøn.
De voksne og børnenes positioner under sagsgangen, inddragelse og medbestemmelse samt § 54 støtte
Indstillingen og baggrunden for indstillingen samt fokus på matchning mellem indsats og det konkrete barn- unge
Vi slutter af med et blik ind i næste kursusdag ( 25. januar 2023) som omhandler selve anbringelsen og hvordan vi medtænker barnets position, udvikling og samarbejdet med forældrene/ omsorgsgiverne.
Det sidste kursus ( 22. marts 2023) handler om sager der ankes og dilemmaer i denne proces.
I 2022 er der fem kursusblokke.
- Den børnefaglige undersøgelse med fokus på det ufødte barn
- Tilbage til skolen igen med fokus på tidlig opsporing
- Overgang fra ung til voksen § 19 a i Lov m Social Service
- VUM 2.0 og betydningen af håb og drømme
- Samarbejde med forældre i udsatte positioner
Du kan bestille et kursus ved at sende en mail til airo.bjarking@outlook.dk
Når du bestiller kurset mødes vi kort efter og aftaler nærmere.
Jeg arbejder med skræddersyede kurser både i forhold til
målgruppe, niveau og relevans for netop din praksis
og arbejdspladsens ønsker.
Hvad koster det?
Op til 10 deltagere 9.500,- kr. for 7 timer
Op til 20 deltagere 13.500 kr. for 7 timer
Over 20 deltagere – pris aftales
Ud over kurserne findes også oplæg for alle medarbejdere
i samme forvaltning – tværfaglige oplæg m.v. ring på 31 31 95 23 for nærmere oplysninger.